برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

16 دلیل برای استفاده از دیجیتال ساینیج

اگر ما به شما بگوییم که یک محصول واحد وجود دارد که کسب و کار شما بتواند آن را بخرد، باعث صرفه جویی در پول، بهبود کارایی، افزایش اشتغال کارکنان، افزایش رضایت مشتری و نمودار پایین فروش را بالا ببرد ، شما آن را خریداری می کنید، اینطور نیست؟

زمان دیجیتال ساینیج فرا رسیده است و سازمان های بدون آن از این امر عقب مانده اند. ما به خوبی در قرن بیست و یکم هستیم و هم کارکنان و هم مشتریان شما انتظار ارتباطات مدرن از سازمان شما را دارند. اگر از دیجیتال ساینیج برای کسب و کار استفاده نمی کنید، وقت آن است که به طور جدی در مورد آن فکر کنید.

در اینجا 16 دلیل مشخص برای انتقال به دیجیتال ساینیج برای کسب و کار آورده شده است :

1.دیجیتال ساینیج روشن، مدرن و پویا است. افراد عادت دارند برای دریافت اطلاعات، خواه از تلفن، تبلت یا پوسترهای الکترونیکی، به صفحه نمایش مراجعه کنند. آنها همچنین به دیدن دیجیتال ساینیج در فضاهای خرده فروشی عادت دارند، بنابراین دیجیتال ساینیج برای کسب وکار یک جهش کوچک برای آنها است.

2.با جایگزین کردن ارتباطات چاپی، می توانید هزینه های جاری برای مواردی مانند کاغذ و جوهر را کاهش دهید، به این معنی نیست که با صرفه جویی در تمام آن مواد و ضایعات، سازگار با محیط زیست باشید.

3. شما زمان پرسنل خود را صرفه‌جویی خواهید کرد، که به معنی کارمندان مولد و پول برای سازمان شما است. پیام‌های تصویری نیازی به طراحان گرافیکی در زمان استفاده از الگوها ندارند. آن‌ها می‌توانند به سرعت برنامه‌ریزی شوند، سپس به طور خودکار بازنشسته شوند.

4.می توانید ارتباطات یکپارچه را در سراسر ساختمان، دانشگاه یا دفاتر سراسر جهان نشان دهید. همه از یک سیستم مدیریت محتوای مرکزی مدیریت می شوند. شما می‌توانید به یک فرد، یک تیم و یا چند گروه اجازه دهید تا به آنها کمک کرده و آنها را مدیریت کنند.

5. شما می‌توانید میزان دسترسی محتوایی که نمایش داده  می‌شود را تعیین کنید، صفحه شخصی یا بخشی از یک صفحه را ببینید.

6.هر نرم افزار خوب دیجیتال ساینیج به شما امکان می دهد تقویم های رویداد، داشبورد، اخبار، هوا و فیدهای اجتماعی را ادغام کنید تا مخاطبان خود را دائما آگاه و به روز نگه دارید و همه آنها به صورت خودکار هستند، بنابراین شما فقط باید آنها را تنظیم کنید و اجازه دهید آنها را اجرا کنند.

7.با اضافه کردن دیجیتال ساینیج به برنامه اطلاع رسانی هشدار خود، همه افراد را در مواقع اضطراری حفظ کنید. اعلامیه هایCAP (پروتکل هشدار مشترک) می توانند با بروزرسانی ها و دستورالعمل ها به طور خودکار هشدارهایی را روی صفحه نمایش ایجاد کنند.

8.دیجیتال ساینیج، به خصوص در مورد نیروی کار امروز، اشتغال کارمندان را به شدت افزایش می دهد. کارگران مشغول کار شادتر و مفیدتر هستند، بیشتر کار می‌کنند و بیشتر به سازمان کمک می‌کنند.

9.می توانید معیارهای در لحظه را نشان داده و به سمت اهداف پیش بروید تا بر عملکرد تأثیر بگذارد و به کارکنان خود انگیزه می‌دهید تا بهترین تلاش خود را انجام دهند.

10.تشخیص و به رسمیت شناختن در صفحه نمایش باعث می شود وجود افراد احساس شود و به آنها اجازه دهید بدانند که مدیریت آن‌ها را می‌بیند و از تلاش‌های آنها قدردانی می‌کند.

11.هیچ کسی دیگر نیازی به از دست دادن بروزرسانی مهم  منابع انسانی (HR) یا ارتباطات با دیجیتال ساینیج برنامه ریزی شده برای کسب و کار ندارد.

12.دیجیتال ساینیج اتاق جلسات می توانند فرآیند رزرو برای فضاهای مشترک را ساده تر کند، به خصوص هنگامی که با سیستم تقویم خود یکپارچه شوید.

13.نمایشگرها می توانند محصولات جدید، خدمات، پیشنهادهای محدود با زمان و برنامه های وفاداری را برای همه کسانی که به محل کار شما می آیند تبلیغ کنند.

14.نمایش داده های صف بندی در مورد دیجیتال ساینیج، زمان انتظار درک شده را کاهش می دهد،علاوه بر این به رضایت مردم و بهبود تجربه بازدید کنندگان می افزاید.

15.مسیریابی تعاملی، دایرکتوری ها و کیوسک های اطلاعاتی در اماکن عمومی می توانند بار کارکنان لابی را کاهش دهند و به مردم این امکان را می دهند تا راه خود را پیدا کنند. این به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا اطلاعات مورد نظر خود را به روش خاص خودشان و با سرعت مرور کنند و کارکنان شما را آزاد کند تا خدمات شخصی بیشتری ارائه دهند.

16.شما حتی می توانید فضای تبلیغ را به فروشندگان مجاور بفروشید، کسب‌ وکار خود را در جامعه محلی ادغام کنید و ارزش بیشتری را برای بازدید کنندگان به آن اضافه کنید و همچنین دیجیتال ساینیج کسب و کار خود را به یک مرکز سود تبدیل کنید.

این تنها اساسی ترین دلایل دریافت دیجیتال ساینیج برای کسب ‌وکار شما است. (مزیت های دیگری برای شرکت شما وجود خواهد داشت.) این لیست را به عنوان یک ورق تقلب در هنگام صحبت کردن با مدیران ارشد مجموعه و سایر مواردی که باید آنها را متقاعد کنید برای به دست آوردن توپ در حال چرخش استفاده کنید. با کسانی که باید با آنها صحبت کنید، به شرکتهای مختلف دیجیتال ساینیج نگاهی بیندازید، به جوانب مثبت و منفی سیستم عامل های مختلف نرم افزار نگاه کنید، یکی را انتخاب کنید و بعد بروید.