برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

27 ابزار ساخت محتوای دیجیتال ساینیج – بخش اول

به ابزارهای درست تولید محتوای دیجیتال ساینیج توجه کنید

محتوای دیجیتال ساینیج می تواند به شما کمک کند پیام خود را به بیرون انتقال دهید، اما این امر فقط در صورت مرتبط بودن و قانع کننده بودن در تجارت و تیم شما تأثیر دارد. خوشبختانه، تبدیل استراتژی محتوا خود به تصاویری به یاد ماندنی که متوجه می شوید نیازی به هزینه زیادی ندارد و تنها چند ساعت طول می کشد. آیا می خواهید راز ایجاد محتوای عالی را بدانید، حتی اگر یک طراح گرافیک در کارمندان خود ندارید؟ از ابزارهای مناسب استفاده کنید. به همین دلیل لیست ما با 27 ابزار تولید محتوای دیجیتال ساینیج برای هر کسی که محتوای صفحه نمایش را مدیریت می کند ضروری است.

انواع محتوا دیجیتال ساینیج

احتمالا قبلا برخی از این ابزارهای محتوا را در اختیار داشته اید، اما هرگز به استفاده از آنها برای محتوای صفحه فکر نکرده اید. برخی دیگر برنامه های رایگان و کم هزینه ای هستند مانند فیلم، گرافیک، صفحات وب، آنالیز و رسانه های اجتماعی می شوند و دیگران به شما کمک می کنند تا محتوای مورد استفاده خود را در هر جای دیگری به فرمت صفحه نمایش به اشترااک بگذارید.

محتوای برند استاتیک و پویا

این که از صفر شروع کنید یا نه، از قالب های مورد استفاده در نرم افزار خود استفاده کنید یا یک تصویر آنلاین و یا ابزار ویرایش ویدئو را ترجیح می دهید، ایجاد یک دیجیتال ساینیج که پیام شما را ثبت می کند، آسان است. محتوای استاتیک مانند گرافیک و ویدئو بعد از بارگذاری بر روی نمایشگرهای شما تغییر نمی کند. محتوای داینامیک بطور خودکار بر اساس عواملی مانند زمان، آب و هوا و مکان تغییر می کند.

محتوای اصلاح شده و جمع آوری شده

ایجاد محتوای جدید منحصرا برای صفحه تلویزیون لزوما وقت گیر نیست و در عین حال، آنها می‌دانند که محتوای موجود منجر به بازگشت سرمایه بیشتری نسبت به سرمایه‌گذاری می‌شود. آخرین دیجیتال ساینیج یکپارچه، نمایش مطالب را از طریق فید رسانه های اجتماعی، وب سایت ها و موارد دیگر آسان می کند.

محتوای تعاملی و ایجاد شده توسط کاربر

محتوای صفحه باید توجه مخاطبان شما را به خود جلب کند. پس چرا آنها را در فرآیند تولید محتوا دخیل نمی کنیم؟ تغییر محتوای تعاملی بر اساس ورودی کاربر برای ارائه پیام های بسیار مرتبط تغییر می کند. محتوای تولید شده توسط کاربر شما ایجاد و ارائه شده است.

ابزار ایجاد و ویرایش تصویر

با استفاده از ابزارهایی که می توانید با کشیدن تصاویر، متن را اضافه کنند و موارد دیگر، ایده را به یک دیجیتال ساینیج جذاب تبدیل کنید.

1-Canva

Canva ابزاری مبتنی بر وب است که می توانید برای طراحی کلیه نیازهای بازاریابی خود از آن استفاده کنید. بخشی از دلیل محبوبیت آن این است که هرکسی می تواند از آن استفاده کند. برای شروع کار با تبلیغات، آگهی ها و پست های شبکه های اجتماعی از آموزش Canva استفاده کنید. با توجه به اندازه و جهت صفحه تلویزیون شما می توانید نسبت های ابعادی را تنظیم کنید که متناسب با ۱۰۸۰ *۱۹۲۰ برای landscape  و ۱۹۲۰*۱۰۸۰ برای portrait تنظیم کنید.

2-VSCO برای آیفون و اندروید

VSCO یک اپلیکیشن موبایل قدرتمند است که می توانید برای ویرایش آسان عکس ها برای تصاویر با کیفیت حرفه ای استفاده کنید. فیلترهای موجود در VSCO بسیار طبیعی تر از سایر برنامه های ویرایش هستند که باعث می شود آنها برای ایجاد محتوای دیجیتال ساینیج مناسب باشند و کنترل بیشتری بر دستکاری عکس های شما داشته باشند. عکس ویرایش شده خود را از VSCO خروجی بگیرد تا آن را در پلتفرم دیجیتال ساینیج خود آپلود کنید.

3-Adobe Photoshop

چه عکس خود را بگیرید یا یک حرفه‌ای استخدام کنید و یا از تصاویر ذخیره شده استفاده کنید، باید مطمئن شوید که آنها به دنبال برند شما هستند.  Photoshop یک ابزار پیشرفته است که به شما اجازه می‌دهد هر کاری را از خارج کردن اشیا در یک عکس تا تغییر رنگ پس‌زمینه یک تصویر انجام دهید.

اگر قبلا این برنامه را خریداری نکرده اید و می خواهید در آن سرمایه گذاری کنید ، می توانید برنامه عکاسی Adobe Creative Cloud را با قیمت 9.99 دلار در ماه خریداری کنید. با استفاده از Photoshop می توانید کار خود را به هر تعداد از قالب های سازگار با دیجیتال ساینیج خروجی بگیرید.

4-Pixlr

Pixlr یک پلتفرم مبتنی بر وب رایگان است که ویژگی های مشابهی را با Photoshop ارائه می دهد. می توانید اپلیکیشن موبایل را دانلود کنید تا مستقیما عکس هایی را که برای دیجیتال ساینیج خود گرفته اید را ویرایش کنید.

5-Place it

نشان دادن به مشتریان بالقوه آنچه در هنگام استفاده از محصول شما به نظر می رسد به آنها کمک می کند تا استفاده از آن را تصور کنند و یک تاکتیک موثر بازاریابی روانشناختی است. Place it، یک پلتفرم موجودی تصاویر که به شما امکان می دهد تصاویر کسب و کار خود را به راحتی در دستگاه هایی مانندiPads ، iPhones و صفحه نمایش Mac در تصاویر موجود این پلتفرم رها کنید، به شما امکان می دهد درست همین کار را انجام دهید. از تصاویر خود خروجی بگیرید و از آنها در دیجیتال ساینیج خود استفاده کنید.

 Bonus Tools: سایت های موجودی عکس

منبع عکسها می تواند به زمان بیشتری نیاز داشته باشد، اما استفاده از عکس های موجودی گزینه ای مقرون به صرفه (حتی رایگان) برای گرفتن شغل خود یا استخدام یک حرفه ای است. هنگام خرید تصویر، حق مجوز گرفتن از عکاسی حرفه ای اصلی را بدست می آورید. همچنین می توانید از مجوز ساده و خلاقانه Creative Commons استفاده کنید. فقط حتما شرایط انتساب را بررسی کنید

وب سایت های پرداختی موجودی تصاویر

  • iStock
  • Adobe Stock
  • Shutterstock

وب سایت های رایگان موجودی تصاویر

  • Unsplases
  • Burst
  • Pixabay

ابزارهای ارائه و نمودار

6-Powerpoint

اگر سادگی ابزارهای کلاسیک مایکروسافت را ترجیح می دهید ، Powerpoint به شما امکان می دهد طرح هایی را در این تنظیمات ایجاد کنید که به احتمال زیاد با آنها آشنا هستید. یک اسلاید استاتیک را به عنوان JPEG یا PNG خروجی بگیرید. برای نمایش انتقال متن و محتوای جاسازی شده ، اسلایدها را به عنوان فایل های ویدیویی خروجی بگیرید.

7-Google Slides

ارائه دهنده رایگان ابری مبتنی بر Google راهی آسان برای ایجاد محتوا است. به عنوان مثال، تابلوهای منوی دیجیتال، گرافیک ها را برای اعلام تبلیغات خاص یا علائم مربوط به جشن یک عضو تیم که خارج از کشور رفته است را بسازید. با عملکردی مشابه Powerpoint، می توانید اسلایدها را از طریق اسلایدهای Google دانلود کنید تا آنها را در صفحه های تلویزیون خود به اشتراک بگذارید.

8-Prezi

می توانید با Prezi ، ابزاری جایگزین برای Powerpoint و Google Slides خلاقیت بیشتری را بکار ببرید. کار در یک بوم بزرگ در Prezi به شما امکان می دهد که در یک قاب وارد شوید و Zoom کنید. هر جزئیاتی را Zoom کنید و به نکات در ارائه خود تأکید کنید.

پس از اتمام طراحی، شاهکار Prezi خود را از طریق لینکی که می توانید در دیجیتال ساینیج خود آپلود کنید به اشتراک بگذارید.

9-Venngage

Venngage یک گزینه محبوب است که به هر کس کمک می کند تا داده های خود را به شکلی زیبا تجسم کند و به اشتراک بگذارد. با یک کیت مارک داخلی، حتی اطمینان از اینکه سازگار با تمام طراحی های شما است، آسان است. گزینه رایگان به شما امکان دسترسی به بسیاری از ویژگیهای اصلی ابزار را می دهد، اما اگر می خواهید اندازه طرح خود یا سایر گزینه های پیشرفته را تغییر دهید ، باید به یک برنامه پرداخت شده آن را ارتقا دهید.

10-Visme

Visme مشابه Venngage ، راه حلی برای تبدیل داده ها به نمایشی قانع کننده برای ارائه ها تحویل می دهد. طبق مستندات محصول، این رقابتها با الگوهای حتی بیشتر و ویژگیهای پیشرفته مانند انیمیشن، از رقابت متمایز می شود.

11-Google Drawings

یک افزودنی رایگان Chrome ، Google Drawings ایجاد نمودارها را برای نشان دادن دیجیتال ساینیج شما آسان می کند. شما می توانید این موارد را در رابطه با هر ابزار داده ای برای برقراری ارتباط با کارمندان خود استفاده می کنید، علاوه بر این فلوچارت و گراف ها را می توان به راحتی به سایر اسناد نیز وارد کرد و یا در یک وب سایت قرار داده شوند.

12-Piktochart

Piktochart کار تولیدکنندگان محتوا با مهارت طراحی محدود را آسان می کند تا بتوانند اینفوگرافیک ها، نمودارها ، نقشه ها و موارد دیگر را با استفاده از داده های خود قانع کند. برای شروع تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که داده های خود را آپلود کنید، سپس از گزینه های سفارشی سازی بسیاری استفاده کنید. از طراحی خود خروجی بگیرید تا محصول نهایی خود را به اشتراک بگذارید.

ابزارهای ایجاد و ویرایش ویدئو

ویدیو یک قالب قدرتمند برای دیجیتال ساینیج است، اما ایجاد آن لازم نیست پیچیده باشد. این ابزارها به شما امکان ویرایش و خروجی گرفتن ویدئو برای آپلود در پلتفرم دیجیتال ساینیج شما را می دهند.

13-iMovie / Windows Movie Maker

چه شما یک مک یا یک کامپیوتر شخصی دارید، به احتمال زیاد رایانه شما به ابزار ویرایش ویدئو مجهز شده ‌است که می‌توانید از آن برای ساخت فیلم‌های ساده استفاده کنید. متن، لوگو و حتی روتوش رنگ خود را با این ابزار اضافه کنید.

WeVideo-14

WeVideo یک نرم افزار مبتنی بر ابر است که به شما امکان می دهد تا با تیم خود در پروژه های ویدیوئی همکاری کنید. شما می توانید ویدئوها را از هر نقطه فیلمبرداری، آپلود و ویرایش کنید و کل تیم شما می تواند در تمام مراحل پروژه خود به پرونده ها دسترسی پیدا کند.