برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

3 کمپین دیجیتال ساینیج موفق ویروس کرونا

همه افراد در صنعت ما کم و بیش با اهمیت ویژه محتوا در ارتباطات دیجیتال، صرف نظر از اینکه این محتوا در یک کیوسک، صفحه لمسی، بیلبورد یا ویدئو وال زندگی می کند، موافق هستند. اما از زمان وقوع قفل های پاندمی ویروس کرونا و شاید تا حدودی برای آینده قابل پیش بینی، همه ما در مورد چگونگی و چرایی تولید محتوا کمی متفاوت فکر می کنیم. به طور کلی می توان گفت که تمرکز از جلب توجه مصرف کننده در عرض چند ثانیه تغییر کرده است تا حداقل در جایگاه یک سازمان بهداشت عمومی بشردوستانه ظاهر شود. به عبارت دیگر، در اینجا سه نمونه موفق از استقرار محتوای مرتبط با کرونا ویروس از سراسر جهان برای مرجع مداوم شما وجود دارد.

Intersection شرکت زیر مجموعه Link NYC، منابع اطلاعاتی کیوسک

Intersection، شرکتی که پشت آن بزرگترین و سریعترین شبکه عمومی Wi-Fi رایگان در جهان که با عنوان  LinkNYC شناخته می شود، با انتشار اعلامیه های پیشگیری، بسته شدن، محدودیت ها، اطلاعات مربوط به منابع محلی و بخش های تشکر از کارگران ضروری، از آژانس های محلی در سراسر ایالات متحده حمایت می کند. روی کیوسک هایش برای نمونه هایی از پیام رسانی جامع در مراکز مهم شهری لس آنجلس، فیلادلفیا و نیویورک (در حال حاضر مراکز آمریکایی شیوع بیماری) را در زیر مشاهده می کنید.

بریتانیا سپاسگزار

در سراسر تالاب، صنعت محیط شهری انگلستان (OOH) برای راه اندازی “بریتانیا سپاسگزار” در یک کمپین سراسری که توسط انجمن تجارت OOH Outsmart آغاز شده است، شرکت کرده است. این کارزارها در سراسر ماه آوریل و ماه می در فضای رسانه ای اهدا شده توسط رسانه هایBLUPUP ،Clear Channel ،JCDecaux ،Mass Media ،Maxx Media ،Ocean Outdoor و UKBillboards انجام می شود و انتظار می رود که با پیشرفت کمپین، تعداد بیشتری از اعضا در آن شرکت کنند.

در حالی که اکثر فعالیتهای دیجیتال ساینیج و دیجیتال محیط شهری (DOOH) در طول دوره ویروس کرونا پیام های اصلی فاصله اجتماعی و شستن دست های خود برای رسیدن به خانه انتخاب کرده اند، این تلاش DOOH در نقاط کنار جاده و خرده فروشی و از زبان هوشمندانه و طنز برای احترام به کارکنان مراقبت های بهداشتی، مراقبان، کارگران خدمات مواد غذایی، رانندگان تحویل بسته ها و غیره استفاده می کند، بسیاری از آنها در طول دوره بحران هنوز در حال کار کردن هستند.

این کمپین توسط شرکت Mother ایجاد شده و توسط شرکت Grand Visual تولید شده است. کمپین “بریتانیا سپاسگزار” با انتخاب یک متن برجسته شده از حروف سیاه بر روی زمینه سفید بر روی یک نمایشگر تقریبا مانند یک سند Word، ایمیل یا نامه ای خطاب به خود کارگران ضروری نوشته شده است.

عملکرد هشدار هوشمند TOMI

راه حل شهرهای هوشمند TOMI ، که در حدود 100 شهر پرتغال، برزیل و شیلی وجود دارد، ویژگی های جدیدی را برای کمک به افزایش آگاهی اجرا کرده است. علاوه بر به اشتراک گذاشتن اقدامات پیشگیری با همکاری مقامات بهداشت ملی، ارائه به روزرسانی در لحظه و غیرفعال کردن موقت تعامل لمسی برای کنترل شیوع ویروس، TOMI ابتکاری را برای شناسایی افراد در خیابان و فعال کردن هشدارها بسته به تعداد اشخاص حقیقی انجام داده است. این می تواند حضور انسان ها در خیابان را تشخیص داده و با توجه به تعداد افراد شناسایی شده، پیام های آگاهی رسانی صادر کند. همچنین می توان تعداد غیر عادی از مردم را در خیابان تشخیص داد و پس از شناسایی محل، هشدار به نیروهای پلیس یا مقامات محلی ارسال کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد هشدار هوشمند TOMI ، فیلم زیر را بررسی کنید.

https://www.aparat.com/v/14fYx

واکنش به این وضعیت بی سابقه یک مشکل جهانی است و نمونه های بسیار دیگری از کار خوب در آنجا وجود دارد. با ابتکارات بیشتری که احتمالا از طرف شرکت های بزرگ و کوچک نیز به وجود آمده است. در ضمن، امیدواریم که شما همچنان سالم، ایمن و آگاه باشید، زیرا ما همچنان به مرور این چالش های خارق العاده و در حال تحول را در کنار هم ادامه می دهیم.