برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

 5 راه موثر دیجیتال ساینیج در خرده فروشی 2020

 5 راه که دیجیتال ساینیج در خرده فروشی 2020 تاثیر خواهد داشت

نحوه خرید ما به طور پیوسته از طریق انواع جدید و متفاوت فروشگاه ها و تجربیات دوباره تعریف می شود و استفاده از فناوری دیجیتال ساینیج در خرده فروشی نیز در حال تحول و یافتن کاربردهای جدید، جالب و مؤثر است.

تغییراتی در فروشگاه های از پیش طراحی شده وجود دارد که می توانند صفحات نمایش را به عنوان ابزار جدید تبلیغ در فروش، به نمایشگرهایی که با طراحی خاص یک فروشگاه در نظر گرفته شده اند، با هدفهای خاص و معیارهای موفقیت در نظر بگیرید.

یک راه برای فکر کردن در اینجا وجود دارد : اولین موج از دیجیتال ساینیج خرده فروشی با صفحه نمایش استفاده شده برای پر کردن فضاهای خالی در دیوارهای فروشگاه. اکنون صفحه نمایش دیوارها در برخی از محیط های خرده فروشی است که به عنوان ویژگی طراحی مرکزی مورد استفاده قرار می گیرد.

تغییر مداوم که در خرده فروشی مشاهده می شود، همه چیز را شامل می شود، از فناوری های پرداخت تا انواع جدید فروشگاه. استفاده از فناوری دیجیتال ساینیج نیز در حال تغییر است با ایده های جدید و کاربردهایی که در حال ظهور است.

در اینجا پنج راه جالب وجود دارد که خرده فروشی ها توسط صفحه ها و فناوری های اساسی آنها در سال 2020 تحت تأثیر قرار بگیرند.

1.شکل و مقیاس

فناوری نمایش زنده نمایشگر LED حداکثر انعطاف پذیری در شکل و مقیاس را برای طراحان فروشگاه ارائه می دهد.

فناوری panel LCD تخت معمولی محدود به شکل مستطیل شکل و لبه های قاب بندی شده آن است که وقتی در کنار یکدیگر به عنوان ویدئو وال قرار می گیرند، خطوط دیدنی ایجاد می کنند. فناوری LED در مقایسه با ساختار بلاک بندی مثل کابینت هایی است که می تواند در کنار هم قرار گرفته باشد تا بتواند تمام دیوارها را پر کند، هر چقدر هم بلند و یا پهن باشد. آنها حاشیه های قاب دار ندارند، به این معنی که سطح بصری کاملا یکپارچه است.

LED را می توان با یک انحنای ملایم نصب کرد، در هر چهار طرف ستون های پشتیبانی یک فروشگاه نصب شود و حتی به عنوان بخشی از سقف یک فروشگاه نصب شده است. ایجاد تصویری مانند یک آسمان مجازی در یک اتاق بسته.

مکان های خرده فروشی پرچمداران برندهای بزرگ پوشاک، فناوری و اتومبیل استفاده از ویدئو وال های LED مستقیم را به عنوان امضای ویژگی طراحی خود آغاز کرده اند. در سال 2020، خریداران می توانند انتظار داشته باشند که چیزهای بیشتری از این را ببینند. حتی در انواع بیشتری از مکان های خرده فروشی و مشخصات پایین تر گسترش می یابند.

2. Crisp, Vivid Visuals

امکان اندازه صفحه نمایش در حال تغییر است و تعداد پیکسل ها نیز به همین ترتیب است. فقط در چند سال گذشته، مصرف کنندگان تغییر از تعریف استاندارد به کیفیت بالا و سپس به  4K را تجربه کرده اند. اکنون، 4K در حال ظهور است، و همچنین فناوری های تصویری مکمل مانند نقاط کوانتومی و دامنه داینامیک بالا (HDR).

یک صفحه نمایش 4K حجم عظیمی از جزئیات را در تصاویر و فیلم ها نشان می دهد. برای مارک های لوکس که پیام بازاریابی همه آنها با کیفیت است، مهم است. اکنون نمایشگرهای 8K در حال ظهور هستند که تعداد پیکسلهای یک صفحه نمایش 4K را چهار برابر می کنند و سطح خارق العاده ای از جزئیات Crisp را ارائه می دهند.

امروزه، محتوای نسبتاً کمی در 8K تولید می شود، اما سامسونگ از هوش مصنوعی (AI) استفاده کرده است که از Machine learning برای تبدیل تصاویر با وضوح پایین تر به 8K vivid استفاده کرده است. به طور معمول، پخش محتوای با وضوح پایین باعث پیکسل شدن و تار شدن تصویر می شود زیرا تصاویر در تمام پیکسل های اضافی یک صفحه 8K کشیده می شوند. در فناوری هوش مصنوعی به صورت هوشمند تصویر را شارپ می کند تا ظاهر خود را بهینه کند.

به طور جداگانه، نقاط کوانتومی، نانوذرات هستند که به عنوان یک لایه تقویت کننده برای نمایشگرها اضافه می شوند. از جمله سری QLED سامسونگ. نتیجه نمایشگرهایی هستند که می توانند بیش از یک میلیارد رنگ مجزا را به دقت تولید کنند و تصاویری از زندگی واقعی را ارائه دهند.

در ضمن فناوری HDR ظرافت های کنتراست را تقویت می کند. در یک نمایشگر عادی، بیشتر بافت صحنه های تاریک از بین می رود. با استفاده از HDR، بینندگان می توانند تمام سایه های سیاه و خاکستری را با جزئیات پیچیده مشاهده کنند.

خریداران همچنین شروع به دیدن نمایشگرهایی می کنند که از بهترین جنبه های LED، یکپارچه سازی و مقیاس آنها  بهره می گیرند و سطح LCD ای مانند Crisp را ارائه می دهند. در سامسونگ وال ها از فناوری microLED تازه ایجاد شده برای ارائه تصاویری که با LED معمولی تر امکان پذیر نیست، استفاده می کنند که حداقل در یک فاصله کوتاه از آنها بهتر است. با استفاده از microLED، بینندگان می توانند از نزدیک بلند شوند و هنوز  نورهای پیکسل های متعلق به آن را مشاهده نمی کنند.

3.هوشمند و یکپارچه

فروشگاه ها با داشتن سیستم های مدیریت خرده فروشی و برداشت داده ها، هوشمند تر از همیشه هستند و سپس آنچه را که همه اطلاعات نشان می دهد به اشتراک گذاشته و عمل می کنند.

اکنون سنسورها نحوه حرکت افراد در فروشگاهها و مراکز تجاری را اندازه گیری می کنند و به سیستم های آنالیتیکی می پردازند که در مورد همه چیز از چگونگی بهینه سازی طراحی فروشگاه و کارکنان تا مشخصات پنجره خرید زمانی را ارائه دهند.

معنای عملی آن این است که پیام رسانی اکنون می تواند متناسب با بینندگان فعلی موجود در فروشگاه باشد. اگر سنسورها و سیستم های فروشگاهی، تجزیه و تحلیل هایی را تولید کنند که جمعیت متفاوت خریداران را در طی بازه های زمانی مختلف نشان می دهد، پیام های بازاریابی مرتبط با صفحه نمایش ظاهر می شود و فرصت دستیابی به همه مشتریان را بهینه می کند.

برخی از سیستم ها حتی در حال ارسال پیام های در لحظه هستند و از سیستم های مبتنی بر دوربین استفاده می کنند تا یک رده ی سنی را شناسایی کنند. به عنوان مثال، زنان 40 تا 60 ساله جلوی صفحه نمایش می روند و سپس پیامی را دریافت می کنند که به احتمال زیاد مورد علاقه آن رده ی جمعیتی است.

4. Beacons های خیابان ( Beacons : فرستنده های بی سیم کوچک کم مصرف که از فناوری بلوتوث برای ارسال سیگنال به سایر دستگاه های هوشمند در این نزدیکی استفاده می کنند.)

پنجره خرید به اندازه ی خرده فروشی ها وجود دارند، اما استفاده از پنجره خرید در تلویزیون و نمایشگرهای تجاری برای بازاریابی عابران در پیاده روها همیشه یک چالش بوده است.

نور شدید خورشید تا ظهر بر نمایشگرهای معمولی غلبه می کند، پاک کردن تصاویر و اغلب بازاریابی در پنجره خرید تا زمان غروب خورشید ادامه دارد. نور خورشید، حتی در بیشتر مناطق شمالی، گرمای زیادی نیز ایجاد می کند که می تواند باعث گرم شدن و خراب شدن صفحه نمایش ها شود. نمایشگرهای عادی برای تحمل این بار حرارتی مهندسی نشده اند. نمایشگرهای با درخشندگی بالا برای ویترین مغازه ها، که نور و انعکاس را خنثی می کند، برای خرده فروشی ها کاملا جدید نیستند، اما چند مورد باعث تسریع تثبیت آنها در سال 2020 خواهد شد.

اول اینکه، آنها اکنون پنجره های کاربردی فوق العاده روشن و کاملاً مهندسی شده اند.

دوم، آنها با ذهنیت ویترین طراحی شده اند. نسخه های قدیمی حجیم و صنعتی بودند و با زیبایی شناسی مورد نظر طراحان مغازه ها و بازرگانان پنجره مطابقت نداشتند. نمایشگرهای شیشه ای امروز براق، باریک و مناسب به نظر می رسند. حتی بهتر از آن که برای پرداختن به نگرانی‌هایی که یک صفحه روبروی خارج از آن به معنای خریدار در داخل آن است، سامسونگ یک نمایش دو طرفه منحصر به فرد ایجاد کرده ‌است که صفحه نمایش روشن را دارد و هر کدام پیام‌های متفاوتی دارند.

سوم، در حالی که صفحه نمایش های فوق العاده روشن از نمایشگرهای اصلی برخوردار هستند، اما به طور فزآینده ای مقرون به صرفه می شوند.

5. تعاملی و شخصی

برنامه های لمسی تعاملی که مدت ها توسط کیوسک های بزرگ مشخص می شوند، اکنون در انواع و اندازه های باریک و جذاب روی صفحه نمایش در دسترس هستند و تعامل در آنها بیش از صفحه های لمسی گسترش یافته است.

خرده فروشان برای نمایش انواع برنامه ها از نمایشگرهای تعاملی استفاده می کنند. همه چیز از مکان فروشگاهی و مسیریابی گرفته تا ایستگاه های دانش محصول که خریداران را قادر می سازد مشخصات و ویژگی های محصولاتی را کشف کنند که به تصمیم گیری در مورد خریدشان کمک می کند.

ایستگاه های تعاملی برای نمایش اطلاعات گسترده در مورد محصولات، صفحه نمایش را با حسگرها در نمایشگرهای تجاری جفت می کنند. به عنوان مثال، ویدئویی در مورد مزایا و ویژگی های منحصر به فرد یک ریش تراش برقی که در جلوی صفحه قرار دارد، در هنگام بالا بردن یک دستگاه ریش تراش توسط خریدار، ویدئو شروع به پخش شدن می کند.

افق های روشن در خرده فروشی

دیجیتال ساینیج در حال حاضر یک فناوری بالغ، به عنوان ابزاری مؤثر برای فروش و برقراری ارتباط است، و یکی از مهمترین راه هایی است که خرده فروشان در حال رشد در انواع محصولات، تجربیات مشتری را ارائه می دهند که به افزایش فروش و مشتریان وفادار تبدیل شوند.

یک خبر خوب برای خرده فروشان و  برندها این است، در حالی که گزینه های فناوری زیادی وجود دارد، اکوسیستم دیجیتال ساینیج برای کمک و تحویل ایجاد شده است. بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات از شروع تا انتها کار هستند که برنامه ریزی، منابع و بار عملیاتی خرده فروشان را بر عهده می گیرند و شرکت هایی مانند سامسونگ با تخصص داخلی و شرکای تجاری که خرده فروشی را درک می کنند، در موقعیتی قرار گرفته اند که توانایی موقعیت یابی لازم برای رسیدن به موفقیت را دارند.