برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

7 روشی که هوش مصنوعی، دیجیتال ساینیج را به سطح بالاتری ارتقا می دهد!

7 روشی که هوش مصنوعی، دیجیتال ساینیج را به سطح بالاتری ارتقا می دهد!

هوش مصنوعی در سبک زندگی ما تأثیر گذاشته است و مدتی است که در دنیای دیجیتال ساینیج جای خود را باز کرده است. هوش مصنوعی در حال تحول در دیجیتال ساینیج است و فرصت های جدید و بهتری را برای کاربران خود ارائه می دهد. امروز، ما روی این فرصتها تمرکز می کنیم و مهمترین وجه ترکیب هوش مصنوعی و دیجیتال ساینیج را می بینیم.

در حال حاضر ، نتیجه می گیرید که هوش مصنوعی باعث افزایش قابلیت های دیجیتال ساینیج می شود. از تمام داده هایی که برای کار با آنها استفاده می کند تا چگونگی ایجاد و نمایش محتوا را برای مخاطب هدف بهبود می بخشد.

دیجیتال ساینیج ابزاری چند وجهی است و علاوه بر این هوش مصنوعی ، قابلیت تطبیق پذیری را گسترش می دهد و تضمین می کند تا آنجا که می تواند روان باشد.

حال، اجازه دهید نگاهی بیندازیم که چگونه هوش مصنوعی و Machine learning بر دنیای دیجیتال ساینیج تأثیر گذاشته است.

1) جمع آوری داده های ساده تر

هدف اصلی از دیجیتال ساینیج انتشار اطلاعات است. با این حال، امروز به جایی رسیده است که می توانید داده ها را با کمک هوش مصنوعی جمع آوری کنید.

خرده فروشان با استفاده از راه حل های دیجیتال ساینیج نسل بعدی با مؤلفه هایی مانند تشخیص چهره، می توانند درک متمایز تری از مشتریان خود داشته باشند.

از آنجا که شناخت چهره با سهم صادقانه ی خود در مورد نگرانی های مربوط به حریم خصوصی همراه است، داده های به دست آمده می توانند روی استراتژی ها یا دستورالعمل های  تجاری تأثیر بگذارند که یک شرکت ممکن است برای اصلاح کردن ارتباط با مخاطبان خود اقدام کند. علاوه بر این، دیجیتال ساینیج می توانند اطلاعات جمع آوری شده را بگیرند و حتی از آن در لحظه استفاده کنند.

2) تجربه کاربری شخصی تر

به عنوان انسان ما در قلب عاطفی هستیم. در حقیقت، چیز سرد و بی روحی مثل روبات ها و هوش مصنوعی می توانند احساسات را درون ما تحریک کنند. تحقیقات حتی نشان داده است که با وجود دانستن ماهیت هوش مصنوعی، مردم هنوز طوری به آن پاسخ می دهند که انگار یک فرد واقعی است. به همین دلیل است که هوش مصنوعی الگوی جدیدی را با استفاده از تجربه دیجیتال ساینیج به کاربر به صورت شخصی سازی شده ارائه می دهد.

در دیجیتال ساینیج اگر فناوری با مشتری به روشی شخصی تر برخورد کند، فرد احساس خاص بودن می کند. یادگیری هوش مصنوعی، دیجیتال ساینیج را قادر می سازد تا با یک روش منحصر به فرد ، یادگیری و تعامل با افراد واقعی را انجام دهند.

هوش مصنوعی دیجیتال ساینیج می تواند مشتری را بشناسد و به او سلام و احوالپرسی کند. این برنامه می تواند پیشنهادات و تخفیف های محصول را بر اساس سابقه خرید و موارد دیگر برای برقرای ارتباط با اشخاص استفاده کند.

3) رابط تعاملی تر

در حالی که شخصی سازی یک المان هیجان انگیز است ، وقتی صحبت از خرید و فروش و معامله می شود ، هر مشتری از کارآیی قدردانی می کند.

دیجیتال ساینیج در فروشگاه تعاملی همیشه جزو گزینه ها است. مصرف کنندگان می توانند بدون انتظار برای کارمند، ویژگی های محصولات موجود را ببینند و اطلاعات سریع تری کسب کنند. برخی از افراد حتی ممکن است بدون ایجاد مزاحمت از مرور اطلاعات محصولات استفاده کنند.

در آینده، هوش مصنوعی تجربه خرید را برای مشتریان بهتر خواهد کرد. به عنوان مثال، یک مشتری می‌تواند یک یا چند مورد را به یک صفحه نمایش در آن نزدیکی برای بررسی قیمت‌ها و مشخصات بیاورد.

دیجیتال ساینیج حتی ممکن است دو محصول را بدون هیچ تاخیری مقایسه کنند. این امر می تواند با آوردن بسیاری از اجزای خرید آنلاین به دنیای واقعی ، به تجربه خرید آنلاین کمک کند.

4) مطالب مرتبط تر

ما از تخفیف های ویژه بر اساس خریدهای قبلی مشتریان استفاده کرده ایم. این جنبه از هوش مصنوعی همچنین می تواند در تولید محتوا بازی کند. این داده ها می توانند به دیجیتال ساینیج برای نمایش تبلیغات خاص کمک کنند.

در یک روز بارانی یا در هوای سردتر ، ممکن است برخی محصولات نسبت به سایرین ارجح باشند. شما مشاهده خواهید کرد که فروشندگان چتر در زندگی واقعی بیرون می آیند.

به همین ترتیب ، اطلاعات آب و هوا می توانند به طور خودکار محتوای دیجیتال ساینیج را تنظیم کرده و احتمالاً در تصمیم گیری های خرید تأثیر بگذارند. تبلیغات می توانند نه تنها بر اساس تحلیل بلکه براساس آب و هوا ، زمان روز ، هفته ، سال و موارد دیگر نمایش داده شوند.

5) برنامه ریزی بهتر تبلیغات

هوش مصنوعی چیزی بیشتر از یک فناوری است که چهره مشتری را تشخیص می کند. هوش مصنوعی همچنین نقش مهمی در خرید فضای تبلیغاتی دارد.

مدت زمان زیادی است که در زمینه نمایش تبلیغات آنلاین از روش  برنامه نویسی شده استفاده می شود . این امکان را برای تحویل مطالب مرتبط می دهد و قیمت گذاری در زمان واقعی را مؤثرتر می کند.

با استفاده از این مفهوم در دیجیتال ساینیج برای خرده فروشی ، جای گیری مناسب تبلیغ می تواند تسریع شود. خرده فروشان می توانند در تبلیغات برنامه نویسی شده شرکت کنند و فضای تبلیغاتی را با دیجیتال ساینیج در سراسر جهان خریداری کنند. کارآیی این تبلیغات مشابه تبلیغات آنلاین خواهد بود ، زیرا هوش مصنوعی دیجیتال از داده هایی از درون مشتریان استفاده می کند تا انتخاب کند چه تبلیغاتی را به آنها نشان دهد.

هرچه هوش مصنوعی بیشتر با فناوری هایی مانند دیجیتال ساینیج توسعه و ادغام شود ، سطح شخصی سازی تا حد زیادی رشد می کند. سؤال فقط این است که تا چه حد بهره وری به عنوان نتیجه ای از هوش مصنوعی افزایش می یابد. با استفاده از دیجیتال ساینیج که در حال حاضر تجربه مشتری را در خرده فروشی برای مشتری راحت تر کرده است ، هوش مصنوعی این مسئله را حتی بیشتر پیش می برد. با استفاده از دیجیتال ساینیج دسترسی آسان به محصولات و سرعت لازم برای آگاهی از محصولات مناسب برای آنها، رشد خواهد کرد.

6) Deep Learning و هوش مصنوعی

Deep Learning زیر مجموعه ای از Machine Learning در هوش مصنوعی است ، جایی که شبکه های عصبی شبیه سازی شده و مغز انسان را در پردازش اطلاعات و ایجاد الگوهایی برای استفاده در تصمیم گیری کردن شبیه سازی می کنند.

موتورهای دارای هوش مصنوعی به تعداد زیادی از داده ها دسترسی دارند. با Deep Learning، سیستم عامل های مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند مجموعه داده های بزرگ را که عمدتا در لحظه انجام می شود، ارزیابی کنند و منجر به واکنش های خاص شوند.

با دقت بیشتر و پردازش داده ها درک کاملی از کاربران حاصل می شود. اما هوش مصنوعی لزوما برای شما فکر نمی کند. همه چیز مربوط به اتوماتیک انجام شدن است. نتیجه گیری می کند، الگوها را تشخیص می دهد و به موقعیت ها پاسخ می دهد.

7) دیجیتال ساینیج آگاه از محیط

سازگاری دیجیتال ساینیج هوشمند باعث می شود تا محتوای متفاوتی در ساعات مشخص روز یا حتی روزهای هفته تنظیم و نمایش داده شود.

محتوا همچنین می تواند در لحظه ارائه شود تا محیط های  به سرعت در حال تغییر را منعکس کند. به عنوان مثال ، دیجیتال ساینیج آگاه از محیط می توانند محتوای مربوط به هوای بیرون را نشان دهند: آگهی های عینک آفتابی در هنگام تابش خورشید یا تبلیغات چترها می توانند به طور خودکار هنگام باران نشان داده شوند.

نتیجه گیری

می توان نتیجه گرفت که هوش مصنوعی و دیجیتال ساینیج در مسیر هم حرکت می کنند. پیش بینی می شود که بازار دیجیتال ساینیج تا سال 2023 به 32.84 میلیارد دلار برسد و بازار هوش مصنوعی به طور کلی تا سال 2024 به 191 میلیارد دلار برسد. هر دوی آنها نه تنها از منظر رشد بازار ، بلکه از منظر تحولات جدید ، آینده ای روشن دارند. چندین جنبه از هوش مصنوعی در حال حاضر به بخشی از دنیای دیجیتال ساینیج تبدیل شده اند و دیر یا زود بالاخره این اتفاق می افتد.